Club detalle
Clubs de lectura
El Club de lectura de la Biblioteca Ca l'Oliveres de Lliçà d'Amunt consisteix en la reunió periòdica i voluntària d'un grup de persones, per tal de portar a debat la lectura d'una peça literària comuna, generalment una novel·la, el títol de la qual es fa saber amb suficient antelació. Així, es vol fomentar l'hàbit i el plaer de la lectura, així com esdevenir un espai de trobada i diàleg.
El Club està dirigit a totes aquelles persones a qui els agradi llegir i vulguin compartir aquesta inquietud, per tal que deixi de ser un plaer solitari. Només cal dos requisits: ser majors d'edat i tenir el carnet de qualsevol biblioteca de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.
Les sessions es porten a terme un dimarts al mes de 18 a 20h, de setembre a juny, i són dinamitzades per Lola Tresserras.
La programació del Club de lectura per a aquesta temporada 2020-2021 és la següent:
- Dimarts 8 de setembre. Comptarem amb la visita de l'escriptora Jenn Díaz que ens parlarà de Mare i filla.
- Dimarts 20 d'octubre. Les formes del verb anar de Jenny Erpenbeck
- Dimarts 17 de novembre. La amiga estupenda d'Elena Ferrante.
- Dimarts 15 de desembre. A la primera part parlarem de El camino de Miguel Delibes. I a la segona part ens visitaran els escriptors de Sal Roja, Teresa Sagrera i Ramon Gasch.
- Dimarts 19 de gener. Per determinar.
- Dimarts 16 de febrer. El camí dels esbarzers d'Alba Dalmau.
- Dimarts 16 de març. Les nostres riqueses de Kaouther Adimi
- Dimarts 20 d'abril. No sóc d'aquí d'Anna Ballbona.
- Adults
Data d'actualització: 09/10/2020