Salut

Dia Mundial de la Visió

iStock - udra

dijous, 12 d'octubre de 2023

El segon dijous del mes d'octubre se celebra el Dia Mundial de la Visió.

És una efemèride impulsada des de l'any 2000 per l'Organizació Mundial de la Salut (OMS) i per l'Agència Internacional per a la Prevenció de la Ceguesa (IAPB) amb l'objectiu de  conscienciar i informar la població sobre la ceguesa, la discapacitat visual i la rehabilitació dels discapacitats visuals.

Tens cura de la teva salut ocular? Et fas revisions periòdiques? T'agradaria millorar la teva visió sense necessitat de cirurgia? Descobreix el mètode Bates de reeducació visual i els exercicis Nakagawa!

A la Xarxa de Biblioteques Municipals trobaràs una gran oferta de llibres, revistes, DVD i altres recursos informatius per conèixer com corregir la vista de forma no invasiva. També oferim Serveis a persones amb dificultats visuals. Informa-te'n a la teva biblioteca!

La informació proporcionada al prestatge de Salut ha estat plantejada per donar suport, no reemplaçar, la relació directa que hi ha entre els pacients/visitants d'aquest portal web i el seu metge. Si té problemes de salut, consulti al seu metge.

Búsquedas en el catálogo:

Selección de webs: