Servicios

Biblioteca allí donde estés

Biblioteca allí donde estés

Las bibliotecas municipales te traen la lectura allí donde estés. Con este objetivo, seleccionan de su fondo las obras adecuadas para trasladar a los sitios más frecuentados por los ciudadanos y atraer nuevos usuarios.

El ejemplo más común son las biblioplayas y bibliopiscinas en verano, donde ponen a tu disposición documentos de lectura rápida como cómics, cuentos, periódicos y revistas. También dispones de biblioterrazas, biblioplazas, biblioparques, biblioramblas, bibliojardines, biblioríos, bibliomercados durante todo el año.

Observaciones:

Biblioteques de Badalona

La Biblioteca Can Casacuberta ofereix el servei Llegim junts, un servei de lectura en veu alta que apropa la lectura a diferents sectors de la ciutat: gent gran, discapacitats físics o intel·lectuals. 
Actualment s'hi fan lectures a 9 residències de la 3a edat i compta amb l'ajut de 12 voluntaris/es. Aquest servei es duu a terme gràcies a la col·laboració de voluntaris.

Les biblioteques de Badalona participen a la Diada de Sant Jordi oferint els seus llibres a la plaça de la Vila. 

Les biblioteques de Badalona també solen participar a la Festa del Badiu, una de les festes més populars que tenen lloc a Badalona en el marc de les Festes de Maig de la ciutat.

Bibliotecas que ofrecen este servicio :