Dies Europeus de la Solidaritat Local 2021

La Xarxa de Biblioteques Municipals se suma a una nova edició dels Dies Europeus de la Solidaritat Local (EDLS), que tindrà lloc del 15 al 30 de novembre, per posar en valor la força de la cooperació internacional des de l’àmbit local i per contribuir al desenvolupament sostenible global.

Aquest 2021, tercer any consecutiu que la XBM hi col·labora, la inauguració i tret de sortida de la campanya es fa el dia 15 de novembre a les 17.30 a la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell, de la mà del periodista i escriptor Agus Morales, director de la revista 5W, revista de periodisme narratiu i fotografia.

A les biblioteques trobareu narracions, petits espectacles, tallers de reflexió i exposicions per promoure ciutadans compromesos i actius.

A més de les accions que es faran a la Xarxa de Biblioteques Municipals amb el suport de l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament de la Diputació de Barcelona, moltes altres propostes es duran a terme a altres localitats d’Europa. Totes es trobaran a PLATFORMA, la xarxa europea de governs locals.

#LocalSolidarityDays

Destaquem