Clubs de lectura de teatre a les biblioteques

Si t’agrada llegir, anar al teatre i vols conèixer els entrellats del món de l’escena, apunta’t a un club de lectura de teatre. Moltes biblioteques de la Xarxa formen part del projecte Llegir el teatre, una iniciativa del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i del Teatre Nacional de Catalunya (TNC) per llegir, compartir i socialitzar textos teatrals.

Acompanyats d´un conductor vinculat a la Biblioteca i al TNC, l’objectiu és iniciar-se en la lectura de textos de teatre i en tot allò que envolta el fet teatral, per poder entendre i gaudir amb més profunditat compartint i enriquir-se a través de les aportacions del grup.

Les biblioteques faciliten els exemplars dels textos als membres del club i una promoció de descompte per als espectacles de la temporada del TNC.

Clubs de lectura de Teatre

07/06/2023 11:13h