Salut

IX Jornades de Vida Sana a la Biblioteca de Castelldefels

cartell 9es Jornades de Vida SanaEl 25 de maig arrenquen les 9es Jornades de Vida Sana a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels, amb prop de trenta activitats programades per a tots els públics.

Aquestes jornades es programen cada any amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el feng shui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

Mira tot el que hem preparat:

José Luís Gallego García​​​​​​​Més informació i inscripcions: Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado | FORMULARI D'INSCRIPCIONS
Adreces electròniques: biblioteca@castelldefels.org | b.castelldefels@diba.cat

Dimarts 25 de maig tindrà lloc la  xerrada inaugural: "Ayudar al planeta. Y yo... ¿Qué puedo hacer?
a càrrec de José Luís Gallego García, naturalista, divulgador i escriptor.

Lloc: Espai Margarida Xirgu de la biblioteca. Cabuda limitada

T'hi esperem!

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: