Recull de recursos en línia

Tot i la represa dels serveis habituals de la Biblioteca, continuen essent d’utilitat els següents enllaços a tot un seguit de recursos en línia, ja sigui tan per descarregar-vos com per visualitzar en línia, i també iniciatives diverses relacionades amb l’oci cultural.

Cliqueu al nom del recurs per accedir-hi i informar-se de les condicions d’ús.

El llistat està ordenat alfabèticament i s’anirà actualitzant periòdicament.

Per accedir-hi i saber les condicions i límits d’ús cliqueu al nom del recurs,

Agenda cultural virtual (Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya): recull de propostes culturals. Inclou recursos en línia de tots els àmbits: visites virtuals a museus, llibres, música, arts escèniques, etc. Accés lliure.

Audiollibres en mp3: recull de més de 500 obres literàries per ato ts els píblics en format mp3, és a dir, llibres parlats que faciliten l’accessibilitat a la lectura. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

Biblioteca del Teatre Nacional de Catalunya: més de 60 obres de teatre publicades per Arola editors en obert. Accés lliure.

Còmics en línia: accés a més de 200.000 còmics, des de les obres de l’època pre-còmic fins als moderns artistes de tot el món juntament amb entrevistes, comentaris, crítiques i altres materials. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

CORE: recull de 25 milions de treballs acadèmics en obert de totes les matèries. Accés lliure.

Digitalia: servei de visionatge en línia de pel·lícules i documentals d’arreu del món. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

Ebiblio: recull de més de llibres de totes les matèries i gèneres i per atots els públics. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

Efilm: recull de més de 2.300 títols de pel·lícules, curtmetratges, concerts i documentals. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

Hamaca: plataforma d’audiovisuals experimentals. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

In- edit TV: recull de documentals musicals. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

iQuiosc.cat: recull de més de 60 capçaleres de revistes en català. Accés lliure durant 1 mes.

Naxos Music Library: recull de més de 100.000 CD i 1.500.000 talls musicals, principalment de música clàssica. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

SIRS Issues Researcher: bases de dades de suport als alumnes en els temes més actuals proporcionant accés a informació rellevant, fiable i apropiada per a la seva edat. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

Teatre al sofà: selecció d’obres de teatre per veure en plataformes diverses gràcies a la generositat de companyies professionals i amateurs. Accés lliure.

13/08/2020