Salut

Llegim per la salut mental: tertúlia amb Isabel-Clara Simó

© desconegut

En el marc dels actes al voltant del Dia Mundial de la Salut Mental, els clubs de lectura de les biblioteques del Berguedà (Biblioteca Ramon Vinyes i Cluet de Berga, Biblioteca de GironellaBiblioteca Guillem de Berguedà de Puig-reig i Bibliobús Pedraforca) s'apleguen per fer tertúlia amb Isabel-Clara Simó, autora del llibre 'T'estimo, Marta'.

L'acte tindrà lloc al Palau dels Pinós, a Bagà, i està organitzat per la Comissió Salut Mental del Berguedà.

Data: dimarts 23 d'octubre del 2018, a les 17 h.
Lloc: Palau dels Pinós (Bagà)

A les 17 hores, qui ho desitgi, podrà fer una visita guiada al Palau i al Centre Medieval i dels Càtars, i a les 18 hores es portarà a terme la tertúlia amb l'escriptora.

Aquest és un acte que es realitza des de fa uns anys i és molt especial perquè es reuneixen els Clubs de lectura de totes les biblioteques de la comarca per parlar de salut mental a través d’un llibre, que en la present edició és “T’estimo, Marta”, d’aquesta referent ineludible de les lletres catalanes.

En las bibliotecas encontrarás:

Boig per tu / Jordi Folck
La Luna no está / Nathan Filer
La Herida oculta / Pilar Adón... [et al.]
Les Possessions / Llucia Ramis

La Terapeuta / Gaspar Hernàndez

Búsquedas en el catálogo:

Selección de webs: