Salut

Dia Mundial de la Salut Mental

La Federació Mundial per a la Salut Mental centra, enguany, el Dia Mundial de la Salut Mental en La joventut i la salut mental en un món canviant.

L’època de l’adolescència i primers anys de l’edat adulta està plena de canvis que poden generar estrès i d’altres sentiments, que si no es gestionen correctament, podrien causar malalties mentals. En aquest sentit, l’OMS assenyala la importància del paper que poden jugar els pares i les mares així com el professorat a l’hora de generar, en infants i adolescents, aptituds que els puguin ajudar a fer front als reptes amb què es trobaran.

Des del prestatge virtual de Salut volem fomentar el benestar emocional de les persones i per aquest motiu oferim als usuaris de les biblioteques una sèrie de recursos amb l'objectiu de potenciar coneixements, actituds i hàbits favorables per gaudir d'un bon equilibri personal:

• Activitats, tallers educatius i xerrades gratuïtes adreçades a pares i mares d’adolescents i a educadors. Consulta l'agenda de les biblioteques
  • Materials diversos que es poden agafar en préstec amb el carnet de la biblioteca: llibres, revistes, accés a bases de dades...

A les biblioteques trobaràs:

13 razones para hablar con tu hijo adolescente / Maite Nascimento y Araitz Petrizan
Salut mental / Marta Calero i Lafuente i Rosa Tort i Arnau. Col·lecció: Cuaderns d'Educació per a la Salut i l'Escola

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: