Trobada de Clubs de Lectura de la Xarxa de Biblioteques Municipals (9a : 19 i 21 de juny de 2024 : Barcelona)

Les membres dels Clubs de Lectura de la Xarxa de Biblioteques Municipals tornen a trobar-se adesprés d’uns anys de restriccions socials. Més de 1.300 persones podran asssitir al Teatre Nacional de Catalunya per gaudir de la representació, en exclusiva, de l'obra Coral romput, recital del poema Coral romput de Vicent Andrés Estellés, interpretat per Pere Arquillué amb l'acompanyament musical de guitarra clàssica a càrrec de Toti Soler. La funció es farà al Teatre Nacional (Barcelona), els dies 19 i 21 de juny. Els clubs de la Biblioteca de Castellbisbal hi assistiran el dimecres 19 de juny, amb la zona del Vallès Occidental - Terrassa.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia per a les membres dels clubs de lectura de Castellbisbal. Places exhaurides.

Dimecres, 19 de juny de 2024, a les 17.30 h. A la parada de l'autobús davant del Centre Cultural dels Costals (Castellbisbal). L'autobús passarà a les 17.40 h.

11/06/2024