Festes de Maig: L'hereu Mas i el Dimoni

En el marc de les Festes de Maig 2024

Adaptació teatralitzada a conte de la llegenda L’hereu Mas i El Dimoni, recollida per Joan Rosàs a la recopilació de llegendes de Badalona El cabàs dels micacos, de Jan Grau i Guillem Escriche. A càrrec de la Companyia Sus4.

“A més de reis, de grans homes i de nobles il·lustres que han passat per Badalona, un dels personatges més rellevants que tot sovint s’hi ha passejat ha estat el Dimoni. Fins i tot massa sovint que s’hi ha passejat per fer barrabassades de les seves! Diuen que a prop de la carena, per la vall de Canyet amunt, hi ha una de les entrades de l’Infern. És per allí que el Dimoni baixa cap a Badalona, entrant pel pas de la Guineu.”

Per a infants entre 3 i 12 anys.

Entrada lliure fins completar l'aforament. Més informació a b.badalona.lle@diba.cat; tel. 93 383 29 70

08/05/2024
Periodicidad: Semanal