Club detalle
Clubs de lectura
Llegir el Teatre és un programa conjunt del Servei de Biblioteques de la Generalitat i el Teatre Nacional.
Les biblioteques públiques, a través d’uns clubs de lectura de teatre, permeten que els usuaris interessats en la literatura i les representacions de teatre, puguin tenir-ne coneixement, millorar l’apreciació dels espectacles teatrals i accedir amb alguns aventatges a les funcions del Teatre Nacional.
Els clubs de lectura de les biblioteques públiques llegeixen el text de les obres representades al Teatre Nacional per comentar-les en comú. A criteri dels lectors o les biblioteques, es poden afegir obres representades als teatres locals.
El Servei de Biblioteques proveeix fins a 20 exemplars de les obres triades per cada club inscrit al programa. El Teatre Nacional aporta un dossier de les obres representades i ofereix descomptes sobre el preu de taquilla per assistir a les funcions, a concretar segons el nombre de participants que hi vagin, així com segons la condició de membre del club o acompanyant. Per concretar-ne les condicions, adreceu-vos a la Biblioteca.
Coordinador del club: pendent de determinar.
Lectures de la temporada 2025 - 2026 (estigueu al cas de l'agenda de l'Ajuntament o la Biblioteca Virtual):
Boira / Lluïsa Cunillé (octubre 2025)
Tarsius / Lara López Quintanilla (novembre 2025)
La Corona d'espines / Josep M. de Sagarra (novembre 2025)
Maria Magdalena / Michael De Cock (gener 2026)
La Reina lloba / Pau Carrió (febrer 2026)
Èdip & Antígona / Carlota Subirós (març 2026)
El Firmament / Lucy Kirkwood (abril 2026)
Les reunions se celebraran a la sala multimèdia de la Biblioteca, un dilluns de cada mes (estigueu al cas de l'agenda de l'Ajuntament o la Biblioteca Virtual).
Inici de les sessions: 13 d'octubre de 2025, a les 19.00 h.
Club de modalitat presencial a l'aula multimèdia de la Biblioteca.
Activitat gratuïta. Les places d'aquest club de lectura són limitades i cal inscripció prèvia.
- Adultos
Fecha de actualización: 03/10/2025








