PV Salut monogràfic Dia dels avis
PV Salut monogràfic Dia dels avis
Salut
Dia dels avis
El Dia dels Avis és un dia commemoratiu dedicat als avis de les famílies, que complementa el Dia del Pare i el Dia de la Mare. Se celebra el 26 de juliol amb motiu de l'onomàstica dels sants Joaquim i Anna, pares de la Verge Maria i, per tant, avis de Jesucrist.
Avui és una jornada d'agraïment i reconeixement a la tasca i dedicació dels avis i àvies i a la seva imprescindible contribució en el dia a dia dels infants i les famílies.
D'altra banda, l'ONU promou la celebració a nivell internacional d'una jornada que recorda les persones grans el Dia Internacional de la Gent Gran, l'1 d'octubre.
Què oferim a les biblioteques?
Les biblioteques són un bon espai on les persones grans poden coincidir amb les amistats, llegir la premsa o revistes, emportar-se llibres per llegir-los a casa, participar en les activitats culturals i de lleure que s'organitzen com ara els Clubs de lectura, acompanyar els nets, escoltar música, aprendre a navegar per internet, fer realitat somnis o informar-se de qüestions que els interessin. La biblioteca és el vehicle ideal perquè les persones grans es relacionin amb altres i parlin. Aquesta és una de les funcions socials que té la biblioteca pública.
Consulta quina és la biblioteca pública que tens més a prop i tot el que t'ofereix.
En las bibliotecas encontrarás:
Per als més menuts:
Búsquedas en el catálogo:
- Avis i Néts
- Persones grans
- Avis - Contes infantils
- Relacions intergeneracionals
- Àvies - Contes infantils
Selección de webs:
- FiraGran 2027. Portal Web per a la Gent Gran de Catalunya
- Un de cada quatre avis té cura dels nets cada dia | elpais.com
- Dia dels Avis: 5 claus per enfortir la relació avis-nets | elperiodico.cat









