Mor l’escenògraf Iago Pericot

Iago Pericot, escenògraf, pintor, gravador, director d’escena, i en definitiva, un artista transversal i polifacètic que va exercir com a professor i director del departament d’espai escènic a l’Institut del Teatre durant més de 20 anys, ha mort aquest dijous 9 d’agost de 2018 a l’edat de 88 anys.

Recentent s'havia publicat el llibre "Iago Pericot. La llibertat de crear i viure", de Guillem-Jordi Graells que encetava la col·lecció "Converses" editada per l'Institut del Teatre. Durant la presentació, el passat mes de febrer, també es va projectar el documental Iago Pericot. La conquesta de la innocència, dirigit per Albert Folk i produït per Batabat.

Iago Pericot ha estat una figura clau en l’escena catalana, on ha tingut una presència constant al llarg de mig segle. Alhora, ha destacat pel seu paper de mestre de desenes de creadors, així com pel seu esperit de renovació i transgressió constant.

[Font: Institut del Teatre]

10/08/2018 08:00h