Creativitat i sostenibilitat en... la cultura d’arrel tradicional i la festa

Les manifestacions de cultura d’arrel tradicional i, molt especialment, la festa, són una mostra de la diversitat cultural heretada del passat que han evolucionat amb el pas dels segles i que tenim la responsabilitat de mantenir vives per a transmetre-les a les generacions futures. Així, aquesta cultura d’arrel s’enriqueix i perviu gràcies a les aportacions i interpretacions de cada època, i també és un font de creativitat a partir de la qual es formulen propostes culturals innovadores.

La cultura popular ens proposa activitats i celebracions en el que també cal ser coherents amb els objectius de desenvolupament sostenible, afavorint la generació d’un impacte econòmic inclusiu, l’enfortiment de la cohesió social i comunitària, i la minimització dels efectes ambientals negatius sobre l’entorn.

Recomanem

No hi ha resultats.