#JOEMQUEDOACASAXBM: Recursos digitals sense sortir de casa

Les hores es fan llargues sense sortir de casa? Potser avui és un bon dia per descobrir els continguts digitals que oferim a les biblioteques públiques.

• T’expliquem com pots aconseguir el CARNET TEMPORAL de biblioteques i amb el que podràs gaudir de infinitat de continguts digitals.
  • Et presentem BIBLIOHOME, una guia ràpida que et resoldrà alguns dubtes bàsics, com accedir a la plataforma de préstec digital eBiblio i a la resta de recursos digitals que t’oferim.
  • També hem elaborat unes GUIES DE RECOMANACIONS DE PEL·LÍCULES que trobareu al servei eBiblio i a la plataforma de l’In-Edit, a la qual heu d’accedir mitjançant el Catàleg Aladí o directament a través de la Biblioteca Virtual.

• Per una altra banda us facilitem una guia de plataformes i enllaços per poder visionar cinema de l'Amèrica Llatina.
Volem també informar-vos que a causa de la situació actual, eBiblio ha augmentat el servei de préstec de llibres a un màxim de 30 documents mensuals (màxim 4 títols alhora), així com el servei de visualització de pel·lícules, ampliat fins a 2 títols per usuari i dia.

Recordeu també que us podrem ajudar via telemàtica al nostre correu electrònic o al nostre compte de twitter.

26/03/2020