Espais naturals

20a Fira del LLibre de Muntanya

cartell Fira de la Muntanya 2021

La Fira del Llibre de Muntanya aquest any torna en format presencial i es portarà a terme el cap de setmana del 5, 6 i 7 de novembre al Recinte Firal El Sucre de Vic.

La Fira és un compendi sobre el muntanyisme en què editorials, llibreries i centres excursionistes especialitzats prenen protagonisme oferint les millors publicacions relacionades amb el món de la muntanya i la natura en tot els seus aspectes (novetats literàries, mapes, conferències, taules rodones, presentació de llibres...)

És un dels eixos més importants de la Fira de la Muntanya de Vic que enguany celebra els seus 40 anys!!! La fira dels amants de la natura i l'esport.

La Xarxa de Biblioteques Municipals hi participa amb el Bibliobús Tagamanent, que dóna servei a 10 municipis de la comarca d'Osona i del Moianès (Castellcir, Castellterçol, Folgueroles, Montesquiu, Olost, Orís, Oristà, Sant Boi de Lluçanès, Sant Quirze Safaja i Seva). Hi haurà sessió de contacontes el dissabte i el diumenge al matí [+info].

La Xarxa de Parcs Naturals també hi serà present mitjançant un estand en què es podran consultar publicacions, fullets i tríptics per conèixer què és i quins serveix ofereix la Xarxa de Parcs Naturals, i també es podrà visitar l'Exposició itinerant "Parc de la Serralada Litoral".

A més, participarà en una taula rodona sobre la massificació a la muntanya que se celebrarà el diumenge 7 de novembre a les 12 del migdia i els encarregats de debatre seran: Marc Garriga (director del Parc Natural de l’Alt Pirineu), Joana Barber (cap de l’Oficina Tènica  de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona), Genni Archetti (Guarda del Refugi d’Estanys de la Pera), Esther Gonzalez (Creadora de la Ruta Alta Ruta de los Perdidos) i Gil Erra (Cap de l’Àrea Natura de la FEEC). La taula rodona serà moderada pel director de la revista Vèrtex, Quim Pons.

​​​​​​​Trobaràs tota la informació al web de la Fira de la Muntanya.

Descobreix el bibliobús Tagamanent

Heu vist mai una Biblioteca amb rodes? Quants llibres hi poden cabre en un autobús?

Visita del Bibliobús Tagamanent a la Fira del Llibre de Muntanya!!!

És un dels deu bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Dissabte 6 de novembre , de 10 a 14 h  (Pati exterior Recinte firal El Sucre)

A les biblioteques trobaràs:

Més cerques al catàleg Aladí:

També et pot interessar:

Vés al prestatge: