Espais naturals

17a Fira del LLibre de Muntanya

Fira del Llibre de Muntanya

Enguany, la 17a Fira del Llibre de Muntanya es portarà a terme el cap de setmana del 9, 10 i 11 de novembre al Recinte Firal El Sucre de Vic. La Fira és un compendi sobre el muntanyisme en què editorials, llibreries i centres excursionistes especialitzats prenen protagonisme oferint les millors publicacions relacionades amb el món de la muntanya i la natura en tot els seus aspectes. La Xarxa de Biblioteques Municipals hi participa amb el Bibliobús Guilleries, que dóna servei a les comarques d’Osona i el Moianès.

Com és habitual en els últims anys, un dels eixos més importants de la Fira de la Muntanya de Vic és la inclusió de la Fira del Llibre de Muntanya que ofereix al llarg dels tres dies diverses conferències, taules rodones i presentacions de llibres, a banda d'una vintena d'estands.

Heu vist mai una Biblioteca amb rodes ? Quants llibres hi poden cabre en un autobús?

Visita del Bibliobús Guilleries a la Fira del Llibre de Muntanya!!!

És un dels deu bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Dissabte 10 de novembre / 10 a 14 h
Pati exterior Recinte firal El Sucre

La Xarxa de Parcs Naturals també hi serà present mitjançant un estand en què es podran consultar publicacions, fullets i tríptics així com diversos plafons explicatius sobre què és i quins serveix ofereix la Xarxa de Parcs Naturals; la celebració, enguany, del vintè aniversari de la constitució del Consorci de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona, i la nova app "Parcs Naturals", que recull tota la informació d'onze espais naturals protegits de la XPN.

Trobareu tota la informació a la web de la Fira del Llibre de Muntanya.

A les biblioteques trobaràs:

La Màgia dels pedals / Alba Xandri; fotografia: Ricard Calmet
Ripollès / Marc Casabosch i Carlos Navarro - col·lecció bolets en ruta
Poematges / Martí Boada; Teresa Romanillos

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: