Salut

Racons de lectura infantil als centres d'atenció primària de Sant Boi

Racó de lectura al CAP Vinyets / © Ajuntament de Sant Boi

Els centres d'atenció primària de Sant Boi de Llobregat compten des del passat mes de gener amb racons de lectura que aproximen els llibres de les biblioteques de Sant Boi als nens i les nenes en un entorn quotidià. És un dels projectes escollits per la ciutadania en el marc dels Pressupostos Participatius 2019.

El projecte permet a les persones usuàries del CAP mirar els llibres en família o llegir juntes mentre esperen per a una visita o una gestió. També conviden a joguinejar una estona amb endevinalles, misteris, ‘busca i troba’ i altres propostes divertides.

TEXT: Ajuntament de Sant Boi de Llobregat
FOTOGRAFIA: Racó de lectura al CAP Vinyets / © Ajuntament de Sant Boi

Nou servei

Racons de lectura

La participació dels ciutadans de Sant Boi en les polítiques municipals, ha inspirat l’extensió d’una petita part de la biblioteca als Centres d’Atenció Primaria (CAPs) del municipi que ja podeu gaudir.

El Racó de lectura és un espai estimulant i acollidor per a aproximar els infants als llibres i a la lectura adreçat a infants i famílies.

Podeu mirar els llibres en família, llegir junts, però també joguinejar una estona amb les propostes més lúdiques del Racó. Trobareu endevinalles, misteris, busca i troba… i altres propostes ben divertides.

La ciutadania de Sant Boi  ha decidit directament el destí d’una part del pressupost municipal 2019. Les aportacions, propostes, reflexions i valoracions dels ciutadans de Sant Boi durant aquest procés de caire participatiu han inspirat una proposta en relació a l’extensió d’una petita part de la biblioteca als Centres d’Atenció Primaria (CAPs) del municipi.

Les Biblioteques de Sant Boi es volen apropar a totes les famílies que fan ús dels centres de salut d’atenció primària. Es tracta d’un projecte realitzat en col·laboració amb l’Àrea de Participació Ciutadana de l’Ajuntament.

QUÈ OFEREIX?
El Racó de lectura és un espai estimulant i acollidor per a aproximar els infants als llibres i a la lectura.

A QUI S’ADREÇA?
Infants i famílies ateses als Centres d’Atenció Primària de Sant Boi.

QUÈ PODEU FER?
Podeu mirar els llibres en família. Llegir junts, però també joguinejar una estona amb les propostes més lúdiques del Racó. Trobareu endevinalles, misteris, busca i troba… i altres propostes ben divertides.
Aquest llibres són només de consulta, és a dir, no es poden endur a casa.
Recordeu tenir cura d’aquests llibres. Així tothom els podrà gaudir durant el temps d’espera mèdica.

En las bibliotecas encontrarás:

Un Joc / Hervé Tullet
Avui anem al dentista / Col·lecció Peppa Pig