Salut

Les biblioteques col·laboren amb La Marató de TV3 (2023)

cartell de La Marató 2023

La 32a edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio es farà el diumenge 17 de desembre i estarà dedicada a la salut sexual i reproductiva.

Les biblioteques, un any més, se sumen a la campanya de difusió i sensibilització social i, fins al dia del programa, oferiran sessions informatives sobre sexualitat i les diverses patologies a càrrec de professionals de la salut.

L'objectiu d'aquestes xerrades és conscienciar a tothom, i en especial els joves, sobre la importància de tenir una bona salut en l'àmbit de la sexualitat i la reproducció, de promoure la informació, la prevenció i l'educació afectiva i sexual i de donar visibilitat a problemes encara molt silenciats.

Per a més informació consulta l'Agenda d'activitats i/o pregunta a la teva biblioteca.

IMATGE: cartell de La Marató 2023, dedicada a la salut sexual i reproductiva.

En las bibliotecas encontrarás:

Tratamiento natural de las enfermedades de la próstata / colección dirigida y revisada por Adolfo Pérez Agustí
Postparto en positivo / Carmen Moreno
Duelo perinatal: psicología, atención y cuidados / Pilar Gómez-Ulla, Manuela Contreras García
Manual d'educació sexual per a discapacitats / Oliva Mosteiro Vilar, Roser Ros Guitart, Imma Sala Musach
Es diu vulva! / Anna Salvia, Cristina Torrón
LLIBRE INFANTIL DE CONEIXEMENTS
També disponible en castellà
Es diu penis! / Anna Salvia, Cristina Torrón
LLIBRE INFANTIL DE CONEIXEMENTS
També disponible en castellà
Lina, l'exploradora / Katharina Hotter, Charlotte Sonnberger, Flo Staffelmayr