Espais naturals

38è Festival Internacional de Cinema de Muntanya i Aventura de Torelló

Torelló Mountain Film Festival

El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló ha fet públic que la 38a edició, ajornada el novembre, se celebrarà de manera mixta del 22 al 31 de gener de 2021.

Les pel·lícules no es projectaran a la gran pantalla del Teatre Cirvianum, com és habitual, sinó a través d'una plataforma digital. Els films programats ja es poden consultar en aquesta pàgina web.

A Torelló, només es farà amb públic la gala inaugural, la cloenda i les activitats que estaven previstes, amb les restriccions d'aforament idònies.

Una cita més que s'ha hagut d'adaptar a les circumstàncies actuals.

El Festival a la Biblioteca

Com cada any, a la Biblioteca Dos Rius de Torelló hi haurà conferències, presentacions de llibres i l'Hora del conte per als més petits. Seran activitats presencials que també es podran veure en streaming al canal Youtube del Festival.

Entrada gratuïta. És imprescindible reservar l'entrada prèviament a través del telèfon 938 594 043, per correu electrònic (b.torello.dr@diba.cat) o al formulari del web de la Biblioteca Dos Rius.

La programació del Teatre Cirvianum i del Festival a la Biblioteca ja es pot consultar en aquesta pàgina web.

A continuació, la promo del Festival amb un tastet d'imatges del que han preparat:

En las bibliotecas encontrarás:

Kilian Jornet, path to Everest/ dirigido por Sébastien Montaz-Rosset & Josep Serra
Grizzly man/ dirigida y narrada por Werner Herzog
Los Habitantes del bosque/ dirigido por Jacques Cluzaud y Jacques Perrin
K2, tocando el cielo / un documental de Eliza Kubarska
DVD

Búsquedas en el catálogo:

Selección de webs: