Espais naturals

Dia Europeu dels Parcs 2020

El 24 de maig se celebra el Dia Europeu dels Parcs i el lema d'enguany és "Protegir la natura és protegir la nostra salut!". Descobreix com els nostres parcs tenen l’oportunitat de contribuir encara més al benestar de les persones i a la reducció de les desigualtats en salut.

El 24 de maig de 1909 es van declarar els primers parcs nacionals europeus a Suècia amb l'objectiu de protegir-ne el valor natural, agrícola, paisatgístic, forestal i cultural. Per recordar aquella primera declaració i difondre'n els seus valors, es va establir el 24 de maig Dia Europeu dels Parcs. Per divulgar-ho, els parcs de les comarques de Barcelona han organitzat un seguit d'activitats per seguir des de casa, com webinars, concursos, Quizz de preguntes, vídeos divulgatius...

Consulta les activitats programades:

En las bibliotecas encontrarás:

Andar es salud / José Antonio Sánchez Verona
Versió eBook
El Lenguaje de los bosques / Hasier Larretxea; ilustraciones de Zuri Negrín; fotografías de Paola Lozano Flores

Érase una vez en el parque / Juan Kruz Igerabide y Antton Olariaga
CONTE INFANTIL NOMÉS DISPONIBLE EN DIGITAL

Versió eBook

Búsquedas en el catálogo:

Selección de webs: