Espais naturals

Col·lecció La Xara i el Pau

© Diputació de BarcelonaEs tracta d'una col·lecció de contes infantils, adreçats a nens i nenes de cinquè de primària, que divulguen les singularitats de cadascun dels parcs de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona explicades de la mà de la Xara i en Pau, dos amics que viuen diverses aventures de caràcter màgic als parcs.

El text és de Gonçal Luna i els dibuixos de Susanna Campillo. Els llibres es lliuren als nens i nenes participants a la campanya escolar Viu el parc!

Per a cada títol editat dins la col·lecció, existeix la seva versió en Braille que es lliura també als nens i nenes cecs que participen en el programa. La seva producció és a càrrec de la Fundació ONCE.

Hi ha 12 títols publicats per conèixer millor els parcs des de casa!

Els pots agafar en préstec a la biblioteca, o bé, prem damunt de l'enllaç per descarregar el conte en format PDF.

A les biblioteques trobaràs:

Més cerques al catàleg Aladí:

També et pot interessar:

Vés al prestatge: