Salut

VII Jornades de Vida Sana a la Biblioteca de Castelldefels

il·lustració: El proper 13 de febrer arrenquen les 7es Jornades de Vida Sana a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels, amb més de 40 activitats programades per a tots els públics.

El dimarts 26 de febrer tindrà lloc la  xerrada inaugural: "Cómo recordamos y por qué olvidamos: que pasa en el cerebro cuando aprendemos" a càrrec d'Ignacio Morgado, catedràtic de Psicobiologia i director de l'Institut de Neurociència a la Facultat de Psicologia de la UAB.

El professor Ignacio Morgado ens parlarà de com funciona el cervell, en particular per aprendre, emmagatzemar i retenir els coneixements. Per entendre com es reforcen, debiliten o canvien les memòries, com recordem i per què oblidem. Lloc: Espai Margarida Xirgu de la biblioteca.

Aquestes jornades es programen cada any amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el feng shui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.