LA BIBLIOTECA A DOMICILI

Ara més que mai és necessari que els serveis públic ens adaptem a les necessitats de la ciutadania i les Biblioteques de Santa Coloma no en són una excepció.

Durant el confinament s’han millorat els serveis en línia de les biblioteques, però malauradament aquests no arriben a tothom.

És per això que, amb el suport del Punt del Voluntariat i d’entitats vinculades al territori, iniciem un nou servei per apropar la lectura a totes les cases: “La biblioteca a domicili”. Un nou servei que podrà gaudir-ne qualsevol persona que per problemes de mobilitat no es pugui desplaçar a les 4 biblioteques de la ciutat.

Aquest servei s’emmarca en un nou projecte de forment de la lectura: “Santa Coloma llegeix”, que s’enriquirà amb totes aquelles iniciatives locals que apropin i motivin a descobrir el gran plaer de la lectura, que ens descobreix nous mons , tant llunyans actualment.

Si estàs interessat/da en rebre el servei ens pots trucar al 93 466 15 51, o enviar un correu a b.sta.colomag.c@diba.cat

Si està interssat/ada en ser voluntari/ària: telèfon: 646 058 979 correu electrònic: puntvoluntariat@gramenet.cat

21/03/2023