Club dels Romàntics

Si ets addicte a llegir novel·les d’aquests gèneres literaris, pots formar part d’un club d’amants de la literatura romàntica i eròtica.

Es tracta del Club de Romàntics i si t’hi apuntes gaudiràs d’un munt d’avantatges com:

© L’Accés prioritari a totes les novel·les romàntiques o eròtiques que comprem noves per a la biblioteca. Pots triar quin tipus de novel·la t'interessa i et farem una reserva automàtica a tots els llibres nous que et puguin agradar. Si no hi tens química o en aquell moment veus que no el podràs llegir, no passa res. No és obligatori recollir la reserva. Si no ens avises, passarà al següent usuari al cap d'una setmana. També pots demanar que deixem de reservar-te llibres en qualsevol moment.

© Unes quantes desiderates. Serveixen perquè ens proposis que comprem llibres que no tinguem. Tu decideixes!

© Un carnet del club dels romàntics amb el codi QR que et portarà a totes les novel·les romàntiques que hi ha a la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. Si vols llegir alguna cosa que no tinguem, te la demanarem en préstec interbibliotecari de manera gratuïta.

© Una llista de les novel·les romàntiques més llegides del 2021, i algunes recomanacions menys conegudes.