Memòria de les treballadores de les fàbriques tèxtils de Sallent i Cabrianes

Tens documentació o fotografies relacionades amb les fàbriques tèxtils de Sallent i les seves treballadores? Vols explicar la teva experiència?

Vine a la Biblioteca o contacta amb Adona’t. Escanejarem les teves fotografies i documents -t’ho tornarem al moment-, o recollirem la teva història.

El projecte de memòria històrica local Memòria de les treballadores de les fàbriques tèxtils de Sallent i Cabrianes contempla la recollida de testimonis que permetin recuperar, conservar i difondre el coneixement popular de les treballadores i les seves condicions laborals. La informació obtinguda serà consultable per a tothom a internet.

És una iniciativa del col·lectiu Adona’t, amb el suport de la Biblioteca de Sallent i el programa Laboratoris digitals ciutadans del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, a la qual s’hi poden afegir tots els col·lectius i persones interessades.

Presentació el dia 6 de març a les 20h, a l'Espai Cultural Fàbrica Vella de Sallent.

19/02/2020