Omplim de llibres la Casa Museu Miquel Martí i Pol

Des de la Fundació Miquel Martí i Pol i la Biblioteca Bac de Roda fem una crida a la comunitat perquè biblioteques, institucions i particulars contribueixin al projecte de la Casa Miquel Martí i Pol amb l’aportació dels volums que formaran part dels prestatges del museu i que seran consultables pels futurs visitants.

Els llibres que es demanen són els títols que formaven part de la biblioteca personal de Miquel Martí i Pol.

Es fa una crida a la participació ciutadana perquè qui vulgui es pugui implicar en el projecte de la Casa Miquel Martí i Pol.

Si et ve de gust contribuir a la crida, segueix aquestes instruccions:

1. Consulta la llista de llibres que tenia l’autor. Descarrega-te-la a https://miquelmartiipol.cat/crida-a-la-participacio-ciutadana-per-aportar-llibres-a-la-futura-casa-museu-miquel-marti-i-pol/
  2. Si disposes d’algun d’aquests llibres i vols que formi part de la Casa Miquel Martí i Pol, envia un missatge electrònic a fundacio@miquelmartiipol.cat o telefona al 938500355.
  3. Apunta el teu nom, com a donant, i si vols també alguna anotació i la data a la guarda o a la primera pàgina en blanc del llibre. Els futurs visitants sabran que has estat tu qui ha fet que aquell llibre pugui ser llegit a la Casa Miquel Martí i Pol.
  4. Envia el llibre a l’adreça Biblioteca Bac de Roda (carrer d’en Bac de Roda, núm. 1 bis, 08510, Roda de Ter) o porta-l’hi (si està tancada el pots dipositar a la bústia de retorn de llibres).
Més informació:

26/07/2023