260 persones celebren el 25è aniversari de la Biblioteca

Dissabte al matí una quarantena de persones van gaudir de les dues visites guiades pels racons més insòlits de la  Biblioteca, com l’àrea de reserva on es conserven els llibres més antics, o el terrat. Aquestes visites van anar a càrrec de l’arquitecte responsable de coordinar les obres de rehabilitació de l’antiga fàbrica de cal Font, Carles Crespo, i de la directora, Montse Lobato Just. El dia anterior, el divendres al vespre, una setantena de persones van assistir a l’espectacle teatral amb maridatge de vins «La flor de l’autopista». Per Montse Lobato, aquesta celebració ha inclòs actes per a tots els públics que fan ús de la Biblioteca, des de petits lectors fins a persones grans: «l’objectiu és que tothom se senti part de l’aniversari d’un equipament de tots i per a tots, tal i com han estat aquests 25 anys de servei de la Biblioteca a la ciutat».

22/05/2024