Un estiu molt juganer

El món del joc de taula s'està fent un forat entre les famílies que volen crear espais on compartir hores en família, rialles, estratègies, rivalitats... Si ens posem a analitzar la importància de crear i mantenir espais de comunicació entre familiars, no acabaríem mai! I és que són espais bàsics que cada cop ens costen més de trobar i/o crear.

El joc de taula és una excusa perfecte per passar una estona junts i crear o mantenir vincles que segur que al llarg de la vida ens acabaran ajudant.

A la biblioteca us ho posem fàcil: aquest estiu tenim preparats dos espais per jugar i de cara a la tardor, estem treballant amb un Club del joc.

Petit joc

Cada dimarts d'agost al matí (a partir de les 10:30) al pati de la biblioteca hi trobareu una selecció de jocs de taula pensat per infants de 4 a 6 anys. Jocs ràpids, dinàmics i amb poques normes. Nosaltres us acompanyarem en aquest espai de descoberta de jocs de taula.

Tarda de joc

Cada tarda de dimarts de juliol i agost (a partir de les 17:30) el pati de la biblioteca es convertirà en un espai de trobada per jugar. Podeu portar jocs de casa vostra i compartir-los amb altres persones que hi hagi al pati o bé jugar amb els jocs de taula que tenim a la biblioteca. Nosaltres, us ensenyarem un joc nou cada setmana.

Club del joc

De cara a la tardor us proposarem un club destinat a familiars adults (pares, mares, avis, tiets...) que vinguin acompanyats (o no) dels seus infants i que vulguin descobrir jocs de taula per compartir a casa seva.

Serà un espai amb l'objectiu d'aprendre a jugar i traslladar aquest joc a les llars particulars de cadascú.

En breu, esprem tenir més informació sobre aquest nou club del joc.

23/06/2023