Espais naturals

Dia Mundial de l'Aigua 2023

Pòster en castellà de la campanya #WorldWaterDay 2023

El Dia Mundial de l'Aigua (World Water Day) se celebra anualment el 22 de març com un mitjà per centrar l'atenció en la importància de l'aigua i la defensa de la gestió sostenible dels recursos hídrics. L'Assemblea General de les Nacions Unides (ONU) va designar el 22 de de març de 1993 com el primer Dia Mundial de l'Aigua, després que la seva celebració s'aprovés a la Conferència de les Nacions Unides sobre el Medi Ambient i el Desenvolupament (CNUMAD) l'any 1992.

Enguany, la campanya a escala internacional té per lema "Accelerant el canvi".

Aquest Dia Mundial de l'Aigua 2023 té com a objectiu accelerar el canvi per resoldre la crisi de l'aigua i el sanejament. Coincideix, a més, amb l’inici de la Conferència de l'ONU sobre l’Aigua 2023 (22-24 de març, Nova York).

I com que l'aigua ens afecta a tots, necessitem que tothom actuï. Això vol dir tu!

Tu i la teva família, escola i comunitat podeu marcar la diferència canviant la manera d'utilitzar, consumir i gestionar l'aigua a les vostres vides.

Més informació internacional i materials de la campanya del WorldWaterDay.

#diamundialaigua #worldwaterday

IMATGE: cartell de la campanya en castellà

Sabies que...

La biblioteca Districte 3 de Terrassa té un fons especialitzat en la Cultura de l'aigua amb prop de 400 documents a la teva disposició. [+info]