Espais naturals

22a Fira del LLibre de Muntanya

cartell Fira de la Muntanya 2023

Si t'agrada el senderisme, l'esquí, l'escalada i passar estones a l'aire lliure, tens una cita el 10, 11 i 12 de novembre a la Fira de la Muntanya de Vic. Hi trobaràs equipament esportiu, llibres i guies de muntanya per gaudir d'un hivern a la natura!

Enguany la Xarxa de Biblioteques Municipals hi participa amb el Bibliobús Puigdon que dona servei a 12 municipis del Lluçanès, el Vallès Oriental, Osona i, Viladrau (municipi fora de la demarcació de Barcelona), acostant la lectura a tothom!

El bibliobús serà present a la fira el dissabte 11 de novembre de 10 a 14 h. El públic assistent a la fira podrà visitar-lo i conèixer els seus serveis.

A més, hi haurà dues sessions de contacontes dins de la programació cultural de la fira (lloc: Espai Collsacabra). La temàtica de les sessions està relacionada amb la natura i la fauna:

• dissabte, 11 de novembre a les 12 h. Animalari a càrrec de Marta Soler Gorchs
  • diumenge, 12 de novembre a les 12 h. Jully Papallona a càrrec de Laura Asensio Plaza

Trobaràs tota la informació al web de la Fira de la Muntanya i a l'apartat concret dedicat a la 22a edició de la Fira del Llibre de Muntanya.

Descobreix el bibliobús Puigdon

Heu vist mai una Biblioteca amb rodes? Quants llibres hi poden cabre en un autobús?

Visita del Bibliobús Puigdon a la Fira del Llibre de Muntanya!!!

És un dels dotze bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Dissabte 11 de novembre , de 10 a 14 h (Pati exterior Recinte firal El Sucre). T'hi esperem!

Algunes de les novetats editorials que es presentaran a la fira ja estan disponibles a la Xarxa de Biblioteques Municipals i es poden agafar en préstec.

Més cerques al catàleg Aladí:

També et pot interessar:

Vés al prestatge: