Política de Donatius de la Biblioteca Torras i Bages | 2024

La Biblioteca Torras i Bages, en principi, acceptarà tots els donatius que puguin ser d’interès per al fons, bé sigui per la temàtica local o per pertànyer a alguna de les especialitzacions. Tot i això, es reserva el dret de seleccionar aquells títols que es considerin adequats i de rebutjar els documents que no s’ajustin als criteris bàsics de selecció.
La biblioteca no acceptarà cap donatiu si la persona donant no està d’acord amb la política de donatius que prèviament li haurà estat exposada, així com tampoc si està obligada a quedar-se tot el conjunt sencer que es dona.

Només s’acceptarà:

• Material relacionat amb la temàtica local (Vilafranca, comarca i autoria local), siguin quins siguin el seu estat i la seva antiguitat (llibres, fulletons, cartells, fotografies...).
  • Material relacionat amb algun dels fons especials o centres d’interès de la biblioteca.
  • Obres de ficció en qualsevol llengua i actuals (novel·les i còmics).
  • Contes infantils.
  • Llibres d’idiomes.

Requisits dels donatius:

• Els donatius hauran d’estar publicats els darrers 2 anys.
  • Han d’estar en bon estat: documents complets, no ratllats, sense taques ni pàgines engroguides i amb les cobertes en bones condicions.

En el cas que la biblioteca ja disposi del document, s’estudiarà la possibilitat de duplicar-lo o substituir-lo per un exemplar que es trobi en pitjor estat.

Recordeu que hi ha altres entitats que accepten donatius de llibres. Aquestes en són algunes:

• Llibreria Entre Línies - Segona mà - Low cost
    c/ de la Cort, 7. Vilafranca del Penedès