Actualitza el PIN

A partir del 15 de setembre, els usuaris que encara no s’hagin canviat el PIN no podran validar-se. El nou PIN ha de contenir números i lletres i tenir un mínim de 8 caràcters.

Aquest canvi cal que el facin les persones que s’hagin fet el carnet abans del 2022 i no s’hagin canviat mai el PIN. Només podreu sol·licitar el nou PIN si la base de dades disposa de la vostra adreça de correu electrònic. Si no és el cas, cal que us adreceu a qualsevol biblioteca de la Xarxa per tal de facilitar-la.

Per fer l’actualització cal entrar al web aladi.diba.cat o bé en el mateix aplicatiu BibliotequesXBM.  Amb el PIN podreu accedir sense problemes a: APP BibliotequesXBM, Biblioteca Virtual, eBiblio, Internet i +, servei d’impressió, WiFi, etc.

29/06/2022