Exposicions del mes

Aquestes són les recomanacions bibliogràfiques del mes de maig a la biblioteca:

A punt per l'antiracisme

Avui, a la nostra societat, poques persones es consideren obertament racistes. Tanmateix, el dia a dia està ple d’idees, conductes i paraules discriminatòries, ja que el racisme s’alimenta d’una de les característiques de la nostra estructura social: la desigualtat. Per lluitar contra el racisme cal revisar-nos, i per això a la biblioteca us proposem lectures que us posaran a la pell dels qui el pateix, per prendre consciència del racisme sistèmic del qual formem part i canviar-ho.

Exposició a la planta d’adults del 30 d'abril al 13 de maig . Aquí podeu descarregar el catàleg en pdf de l’exposició.

Què li agrada llegir a la Marta?

Ella és bibliotecària però també una fan del lettering i el scrapbooking. Així que us proposa un recull de llibres per treure la vostra part més creativa i artística aprenent tècniques de dibuix, cal·ligrafia i manualitats.

Exposició al vestíbul del 30 d'abril al 13 de maig. Aquí podeu descarregar el catàleg en pdf de l’exposició.

Quin fàstic!

Pets, caques, pipís, mocs... sona fastigós, oi? Doncs aquí teniu un recull de contes ben divertits pels infants on no falten aquests elements, i també hi trobareu informació de per què ens passen aquestes coses. Eixugueu-vos els mocs i a llegir!

Exposició infantil, al costat de l’escala, del 30 d'abril al 13 de maig. Aquí podeu descarregar el catàleg en pdf de l’exposició.

Bon cop de falç

Si us agrada la novel·la històrica o voleu saber més sobre Catalunya, però us fan mandra els assajos, aquesta exposició és per vosaltres. Hi trobareu novel·les en què la trama es desenvolupa als Països Catalans i estan escrites en català. És novel·la històrica autòctona 100% made in Catalonia.

Exposició a la planta d’adults del 14 de maig al 3 de juny. Aquí podeu descarregar el catàleg en pdf de l’exposició.

Cinema d'animació

Les pel·lícules d’animació constitueixen en si mateixes una experiència única pels amants del cinema. Amb aquesta exposició fem un viatge visual pels grans creadors d’aquest gènere: Disney, Ghibli i Glow Animation.

Exposició al vestíbul del 14 de maig al 3 de juny. Aquí podeu descarregar el catàleg en pdf de l’exposició.

Visca les manualitats!

Aquí teniu un recull de llibres per fer treballs manuals de tota mena, sigui sols, amb amics o en família. Un munt d'idees per divertir-vos i passar una bona estona deixant córrer la creativitat.

Exposició infantil, al costat de l’escala, del 14 de maig al 3 de juny. Aquí podeu descarregar el catàleg en pdf de l’exposició.

Podeu consultar les exposicions anteriors ordenades per temàtica.