Dia Internaciona contra LGBTI-fòbia 2020

El proper diumenge 17 de maig és el Dia Internacional de la lluita contra l'Homofòbia (lesbofòbia i gaifòbia), la bifòbia i la transfòbia.

Des que el 1990, l'Organització Mundial de la Salut va eliminar l'homosexualitat de la llista de trastorns sexuals. L'ajuntament de Sant Vicenç dels Horts s'adhereix juntament amb les altres institucions catalanes a aquesta jornada, que recorda que cal donar resposta a tota situació de discriminació, d'injustícia i de violència envers les persones per llur identitat de gènere o llurs orientacions sexuals i afectives.

Des de la Biblioteca Les Voltes ens unim a l'Ajuntament  mitjançant l'accès a la informació, per a contribuir a la tolerància i al respecte, i erradicar l'homofòbia. Descobriu la guia de lectura que hem preparat amb els documents que tenim a la biblioteca i la selecció de documents en format digital que podeu trobar a l'eBiblioCat.

13/05/2020