Torna la Bibliopiscina!

El proper dimecres 26 de juny tornar una de les activitats més esperades de l’estiu a Collbató, la combinació de lectura i piscina, amb la Bibliopiscina.

La Biblioteca Sibil·la Durfort es trasllada a la Piscina municipal (Av. Centenari Amadeu Vives) per tal d'oferir als seus usuaris i usuàries la possibilitat d'apropar-se als diferents fons de la Biblioteca a partir de lectures refrescants, oferint una selecció per a totes les edats tant d'actualitat com de literatura d'imaginació, revistes, còmics, contes i novel·les.

L'horari de préstec serà cada dimecres i divendres al matí d'11 a 13:30 h i els dimecres a la tarda de 17 a 19 h.

Podreu gaudir d'aquest servei estiuenc fins al 26 de juliol.

Els serveis que oferirà la Biblioteca Sibil·la Durfort a la piscina són els següents:

• Informació, consulta i reserva de documents
  • Mercat de llibres i revistes
  • Préstec diari de jocs de taula.
Más información:

18/06/2024