Primavera romànica

Coneixeu el fons especial d'art romànic de la Biblioteca? Aquest 2024, amb la voluntat d'ampliar el nostre compromís amb la difusió d'aquest estil, hem estrenat un cicle propi, la "Primavera romànica".

Els usuaris han pogut assistir a activitats pensades tant per al públic general com per a aquell més coneixedor del romànic, començant per un taller de pintura al tremp a càrrec de Michel Desmier en què els participants van poder experimentar aquesta tècnica a la manera medieval. El va seguir la xerrada "L'efecte uau del romànic" de l'influencer català Pau Inarejos, més conegut com a @romàniccatalà, que va narrar la seva experiència difonent el romànic a les xarxes socials, i una visita al Monestir de Sant Llorenç (Guardiola del Berguedà) de mà de l'historiador Joan Busoms.

A més d'aquestes tres propostes, la biblioteca acull l'exposició "Esglésies romàniques del Berguedà", una mostra de maquetes artesanals d'Ignasi Camps que podeu visitar fins el 30 de juny.

20/05/2024