La biblioteca Montserrat Abelló incorpora una secció de salut mental

L’impacte de la pandèmia en la salut  mental de la població ha deixat evidència de la importància que té la prevenció i el tractament de les malalties mentals. Per això, des de la biblioteca Montserrat Abelló de Barcelona (districte de Les Corts) s’ha creat un centre d’interès especialitzat en salut mental amb l’objectiu de donar a conèixer els diferents trastorns que qualsevol persona pot patir en algun moment de la seva vida, així com la sensibilització i la normalització d’aquest tema.

Aquest nou fons inclou coneixements generals, però també dona valor a gèneres de ficció, incorporant tota classe d’obres literàries com novel·les, poesia, còmic, així com pel·lícules.

Per tal de donar a conèixer tot aquest tipus de materials que formaran part d’aquest fons s'ha elaborat aquesta Guia de lectura de Salut Mental 2022.

La biblioteca Montserrat Abelló també col·labora amb diversos col·lectius del barri que treballen amb persones que pateixen problemes de salut mental, teixint d’aquesta manera una xarxa de sinergies que enriqueixen aquesta nova secció. Un d’aquests projectes és el club de lectura que es fa cada divendres amb el Centre d’Higiene Mental de les Corts o els contes amb el CEE Esclat.

Més notícies a bibliotecavirtual.diba.cat/salut

Más información: