Espais naturals

Setmana de la Natura 2022

La Setmana de la Natura és un moment de l'any per prendre consciència de la necessitat de conservar el medi ambient i el nostre patrimoni natural.

Enguany tindrà lloc del 22 de maig al 5 de juny - entre el Dia Mundial de la Biodiversitat i el Dia Mundial del Medi Ambient - on està previst prop de tres-centes activitats gratuïtes arreu de Catalunya per a tots els públics (nens i joves, adults o especialitzat). L'objectiu és conscienciar sobre la importància de tenir cura de la natura i el territori i donar a conèixer les entitats ambientals a la ciutadania.

En aquesta 7a edició, centrada en el perill i els efectes de la pèrdua de biodiversitat, les biblioteques han programat un munt d’activitats per fomentar la lectura i el coneixement sobre la natura i el medi ambient sota el lema “Només un planeta”. Hi haurà tallers, conta-contes, exposicions, passejades temàtiques, presentacions de llibres i molt més!

Per a més informació visita el web:  www.setmananatura.cat i descobreix totes les activitats!

#setmananatura  #NomésUnPlaneta  #LlegeixNatura

​​​​​La natura ens dóna VIDA!

En las bibliotecas encontrarás:

Banys de bosc: 20 llocs singulars on fer un bany de bosc a Catalunya/ Josep Gordi Serrat
NOVETAT A LA XARXA DE BIBLIOTEQUES MUNICIPALS
Las Malas hierbas / César Fernández-Quintanilla y José Luis González Andújar
Disponible també en versió digital (ebook) a eBiblioCat
Preservar la vida: de cómo nuestra salud depende de la biodiversidad / Eric Chivian, Aaron Bernstein (coordinadores)
L'Aquari de la Terra: descobreix 15 ecosistemes aquàtics increïbles / Alexander Kaufman, Mariana Rodrigues
Llibre infantil de coneixements
El Bosque es nuestra casa / Sara Fernández; Sonia Roig
Llibre infantil de coneixements
L'Extraterrestre que va descobrir la biodiversitat / Àngel Panyella ; il·lustracions d'Aida Iglesias de Prada
CONTE INFANTIL