Espais naturals

Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Mentre esperem recuperar la "normalitat" de mica en mica, aquest mes et proposem descobrir el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.

Paisatge de cingles i monòlits de verdes pinedes i d'alzinars. La Diputació de Barcelona i 12 municipis gestionen les 13.694 hectàrees de superfície protegida.

Tota la informació al web del Parc i al seu facebook.

Sabies que...

A la Xarxa de Biblioteques Municipals tenim una novetat! Ens acaba d'arribar el conte infantil de La Fada Ginesta i la pedra de la lluna, escrit per Anna Muro i amb els dibuixos de Christian Martínez.

A través de les aventures de la fada Ginesta, qui llegeixi el conte s’endinsarà per les llegendes i racons del Parc Natural de Sant Llorenç, coneixerà la flora i la fauna que habita en aquests boscos i farà volar la imaginació i les emocions amb la màgia dels personatges creats en aquest món fantàstic.

També el podeu adquirir a la Llibreria de la Diputació de Barcelona. Part de la recaptació d'aquest llibre es destina a la ADENC (Associació per la Defensa i l'Estudi de la Natura) per ajudar a conservar els boscos i la natura.

Vols descobrir noves rutes?

Itineraris senyalitzat - Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
Itineraris senyalitzats

I recorda! Parcs naturals sí, però amb civisme.

Búsquedas en el catálogo: