Espais naturals

Parc Agrari del Baix Llobregat

Mentre esperem recuperar la "normalitat" de mica en mica, aquest mes et proposem descobrir el Parc Agrari del Baix Llobregat.

Usos agrícoles al bell mig de l’àrea metropolitana en 3.348 hectàrees de superfície protegida gestionades pel Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat.

Tota la informació al web del Parc i a les xarxes socials: facebook, twitter, instagram i youtube.

Sabies que...

L’any 2013, la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer de Sant Boi de Llobregat va engegar amb molta il·lusió el projecte: De l’hort a la biblioteca. Aquest projecte va néixer amb l’objectiu de potenciar i facilitar informació del consum i la cuina dels productes del Parc Agrari del Baix Llobregat (productes de proximitat i temporada) i del cultiu d’horts urbans. El 2014, aquest projecte va guanyar el Premi Teresa Rovira i Comas a la innovació a les biblioteques públiques catalanes. A partir del 2015 es va fer extensiu a més biblioteques de la Xarxa. [+ info]

Vols descobrir noves rutes?

Els diversos camins agrícoles que transcorren els camps són perfectes per recórrer en bicicleta o a peu. El paisatge que els envolta va variant segons l’estació de l’any i la varietat de conreu. Tingues present sempre que s’han de respectar les propietats i les activitats dels pagesos.

Documents relacionats:

I recorda! Parcs naturals sí, però amb civisme.

Búsquedas en el catálogo:

Selección de webs: