La Biblioteca, porta del Parc

Autor: Roger Porta. Escola de Natura del Corredor

Les #BibliosMaresme que participen del projecte “Parcs i biblioteques, naturalment!” celebren el Dia Europeu dels Parcs i la #SetmanaNatura amb les passejades guiades “La Biblioteca, porta del Parc” que es duran a terme del 25 de maig i fins el 8 de juny.

Les passejades conviden a descobrir els tres parcs naturals de la comarca: el Parc de la Serralada de Marina, el Parc de la Serralada Litoral i el Parc del Montnegre i El Corredor.

Totes les activitats són gratuïtes i en algunes cal inscripció prèvia a les biblioteques.

Encara sou a temps d'apuntar-vos-hi!

ATENCIÓ!!! Les dues passejades anul·lades del dissabte 25, es posposen al dissabte 1 de juny:

Vilassar de Dalt. L'Oriol l'esquirol. A càrrec d'Aula BGT. A les 10:30 h a la biblioteca.

Teià. L'Oriol l'esquirol. A càrrec d'Aula BGT. A les 10:30 h a la biblioteca.

23/05/2019 11:19h