BibGrans : la Biblioteca visita l'Espai Gran Centre

Amb la voluntat d’aproximar la lectura i la cultura a tots els espais públics i a tota la ciutadania, la Biblioteca conjuntament amb el Programa Municipal per a la Gent Gran, porta a terme un cicle de trobades literàries anomenat “BibGrans: la Biblioteca visita l’Espai Gran Centre”

L’activitat es va inaugurar el març del 2019 amb la conferència “Literatura i cinema: parella inestable”.  En altres trobades es va aprofundir en les obres literàries portades a la gran pantalla, i també es va debatre entorn les biografies i la novel.la històrica.

Cada trobada té lloc l’últim dimecres de cada mes a la Sala Petita del mateix Espai Gran Centre, on el personal de la Biblioteca apropa les últimes novetats del fons bibliogràfic, llibres o altres documents rellevants, a les persones inscrites en aquest cicle de trobades literàries. D’altra banda, les sessions també serveixen per donar a conèixer els serveis bibliotecaris i, fins i tot, la possibilitat de prestar o reservar documents.

De cara al nou curs 2019/2020, El Projecte BibGrans vol afegir un nou valor, el de compartir i divulgar la història local. D’aquesta manera, a partir de la temàtica de les sessions i les lectures proposades, es pretén fomentar el sentiment de pertinença i la cultura del canvi de Barberà del Vallès a través de les històries viscudes de la gent gran.

Calendari de les sessions curs 2019/2020:

- 18 de setembre: Conferència inaugural a càrrec de l’Associació d’Història de Barberà del Vallès: “Ciutat en moviment: passat, present i futur de Barberà del Vallès”
- 25 de setembre: “Ciutats literàries”
- 30 d’octubre: “Cases novel·lades”
- 27 de novembre: “La vida familiar feta lletra”
- 18 de desembre: “Relats d’infància”

Duració: 1h – 1h30 aprox.
Hora: 17h

Lloc de les sessions: Sala Petita de l’Espai Gran Centre (c/ Nemesi Valls, 35 - Barberà del Vallès).
Inscripcions gratuïtes al 659207928.

Podeu consultar les guies de lectura de les sessions realitzades:

21/08/2019 08:13h