Ves a Kosmopolis amb descompte

Amb el carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals, gaudeix d’activitats gratuïtes i descomptes per a les entrades de la desena edició de Kosmopolis. La Festa de la Literatura Amplificada, que té lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona del 20 al 24  de març.

La desena edició de Kosmopolis continua explorant totes les dimensions de la literatura i s’endinsa en la seva relació amb el món que ens envolta. Sota el lema Relats que mouen el món es parlarà de feminismes, física quàntica, noves narratives, les transicions dels capitalismes, el cinema ...

Consulta la programació aquí. I no t’oblidis que ara amb l’app BibliotequesXBM pots portar el carnet de la biblioteca al teu mòbil per gaudir d'aquest i altres descomptes.

19/03/2019 11:07h