“Todo esto te daré” el llibre més prestat a les biblioteques durant el 2017

“Todo esto te daré” de Dolores Redondo és la novel·la més prestada a la Xarxa de Biblioteques Municipals durant l’any 2017. La segueix el desenllaç de la saga de “L’ombra del vent”, “El laberinto de los espíritus”, de Carlos Ruiz Zafón, i la novel·la “Patria” sobre l’impacte del terrorisme d’ETA a la societat vasca escrita per Fernando Aramburu.

En l’àmbit audiovisual s’imposa un any més la primera i segona temporada de la sèrie de televisió “Juego de tronos”, seguida de la pel·lícula “El renacido” del mexicà Alejandro González Iñárritu que explica les vivències de l’explorador de fronteres americà Hugh Glass l’any 1823.

Pel que fa a la novel·la juvenil, s’imposen les recentment adaptades a la gran pantalla “Wonder” de R.J Palacio i “Un monstruo viene a verme” de Patrick Ness. I en tercera posició, “Un fill” d’Alejandro Palomas, Premi Nacional de Literatura Infantil i Juvenil 2017.

Els títols més prestats en novel·la estrangera a les 225 biblioteques municipals i 10 bibliobusos de la demarcació de Barcelona són “A Manual for cleaning women: selected stories” de Lucia Berlin, “The Girl on the train” de Paula Hawkins i “My Name is Lucy Barton” d’Elizabeth Strout.

15/01/2018 16:06h