La gastronomia és l'art de preparar els aliments per fer-los més nutritius, agradables i també atractius. És per això que a la Biblioteca hem creat un espai on intentem apropar als usuaris una part d'aquesta cultura gastronòmica.
Aquest espai està situat a la planta -1, distribuït en tres prestatgeries. Els documents són fàcilment identificables amb el pictograma d'un barret de cuina al seu llom.
En aquest centre d'interès hi trobareu tots aquells documents que facin referència al món gastronòmic des de diferents vessants. No només trobareu receptaris, sinó també altres seccions com ara "Cuines del món", "Begudes", "Cuina i salut"...
Documents que parlen de la història de la gastronomia, però també del parament de taula i del seu protocol, així com llibres més tècnics i diccionaris especialitzats.
Aquí trobareu la majoria de receptaris gastronòmics. Podreu trobar des de llibres de cuina d'autor fins a receptaris de cuina general.
Documents que fan referència a la cultura gastronòmica de diferents regions del món, com ara la mediterrània, la asiàtica o la catalana.
Un recull d'aquells documents que tracten sobre un producte determinat, com ara olis, formatges, cereals,...
Dins d'aquesta secció trobareu tot tipus de begudes, ja siguin alcohòliques o no, tes, cafès,...
Es tracta d'una secció on es troben tots aquells documents que tracten de dietes específiques per tractar o prevenir algunes malaties o al·lèrgies.
Aquí podreu consultar tots aquells documents que tractin de dietes per esportistes, d'aprimament,...
Es tracta d'una secció de receptaris sobre postres, rebosteria, gelats,...