Bibliolab Cal·ligrames i poemes visuals

Bibliolab a càrrec de Fundació Miquel Martí i Pol

Vine a conèixer el cal·ligrama i la poesia visual a través d’exemples de grans artistes com Joan Brossa, Javier Jaén Benavides, Isidro Ferrer, Joan Salvat-Papasseit o Alessandro Gottardo, entre d’altres, i juga amb la poesia de Joan Salvat-Papasseit, Miquel Martí i Pol i Ramon Besora. El resultat final d’aquesta activitat serà l’elaboració d’una làmina artística.

BiblioLab és un programa de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) que desenvolupa i dona suport a accions que tenen com a finalitat l’accés al coneixement a través de l’experimentació i de metodologies innovadores i creatives en un entorn col·laboratiu obert a la ciutadania.

Per a famílies amb infants a partir de 4 anys

Aforament limitat. Tiquets per ordre d'arribada

Amb el suport del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Organitza: Biblioteques de Mataró - Servei de Cultura de l’Ajuntament de Mataró

27/09/2024
1 h 30 min
Tipo de público