Laboratori de lectura. Quatre caixes i un univers

El laboratori de lectura és una experiència literària en la qual es convida els infants i les seves famílies a crear i experimentar al voltant de la lectura i el plaer de llegir i que permet acostar-se als llibres des de punts de vista diferents.

Quatre caixes i un univers. Quatre caixes que afirmen no ser-ho. Quatre colors que pinten el món. Una sorpresa, temps per mirar i coses que canvien fins a tornar a ser el que eren. Ho vindreu a investigar?

Per a famílies amb infants de 4 a 9 anys.

A càrrec del personal de la biblioteca. Places limitades. Sense inscripció prèvia. S’assignaran les places per ordre d’arribada des d’una hora abans de l’inici de l’activitat.

Amb el suport de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona.

11/07/2024
Tipo de público