Actividades

L'infern segons Hortós. Exposició sobre els dissenys del nou vestuari que el Ball de Diables de Mataró estrena enguany per Les Santes

Mostra sobre els dissenys del nou vestuari que el Ball de Diables de Mataró estrena enguany per Les Santes. Són obra de l’artista i titellaire Joan Hortós, que va treballar en el projecte fins que ens va deixar de sobte, a finals de l’any 2021.

La renovació del vestuari també ha comportat la creació de nous ceptrots, forques i corones de la mà de l’escultor Pol Codina, de la Serralleria March.

Hi haurà exposats els esbossos, els dissenys originals i alguns motllos dels accessoris del Ball de Diables de Mataró, que enguany celebra els vint anys de vida, a més dels quinze dels Diablons i deu del Basilisc.

Organitza: Ball de Diables de Mataró. Col·laboren: Biblioteca Popular i Fundació Iluro.

10/07/2024 - 29/07/2024
Hora
Dimarts i dijous de 9:30 a 20 h Dilluns, dimecres i divendres de 15 a 20 h Dissabtes de 9:30 a 13.30 h
Tipo de público